Friday, October 31, 2008

mek twain..Thank You!!!

I slept at 4 a.m. this morning and woke up at 7.00a.m. This is the reason why:



Mek Twain...THANK YOUUUUUUUUUUUUUUU!!!! the design ni lain sket dari design u. ni ala ala tudung dubai but with awning.


eh...kalau i buat bisness, mek tak marah kan? Sapa nak beli???????? ahahhahaha

TAMBAHAN: JAHITAN PAKAI MESIN NAMPAKNYA BERJAYA. MASALAHNYA BENANG BOBBIN DAH ABIS AKU TAK TAU CAMNA NAK MASUKKAN ..HUHUHUHU..DAH SEBUKU BENANG ABIS JAHIT SALAH!!TENSIONNYA AKUUU

15 comments:

Ms Lola said...

Ya Rabbi!!!!! buat tudung jugak ko!!!! Bankrap la Munawwarah pasni.... Go babe! Buat lg!

mektwain said...

raihan! woot woot!! cayalah..first try sudah creative gitu...hey takdak pic u wearing the tudungkah? i bought the kain with pattern bulat2 tu jugak! but i'm using it as the awning..nak tepek gambar tapi tak siap lagi!

sungguhlah ku tak kisah kalau nak buat bisnes, in fact i encourage u to do so!

pinkytoe said...

lola; hahahha...puas ati siut. At least kalu aku beli kali mahal pun, aku tak kisah, sebab aku tau brp rega nak buat selai. Ko percaya tak aku buat dari kul 11 sampai 4 pagi jahit tangan herot herot.

kak mek oit..nanti la..heheh..u tau dak..i jahit tangan je la. giler besau besau jahitan ku itew. malu nak pakai. ptg ni nak gi beli mesin jahit. Uwaaa..semangatnye aku!!

mektwain said...

eh sebelum beli mesin tu, actually ada a few org kata yg kain jersey ni mmg tak sesuai jahit dgn mesin jahit biasa, so mcmana pun kena guna tangan gakla unless la kita beli mesin jahit khas tu utk jahit kain jersey. hehe..tapi ada gak org kata ada teknik cemana nak guna mesin jahit biasa jahit jersey..so terpulanglaa...sy mmg takde mesin.

kita "kak" ke? huuu...kita adik laa uwaaa...(bukan ke?) :p

Rizza said...

caya la.. bagus2.. tambahkan bisneswomen org2 melayu.. semoga kawan2 berjaya dengan jaya nye....

go girls!!!

nuhaafnan said...

aik, semua orang dah start projek eh? ish ketinggalan ketapi betui la aku ni! good job pinkytoe!

pinkytoe said...

mek: hahahah adik ke apa ke...pangey mek je la wokey!!

rizza: hehehe tengok la semangat aku ni brapi ke idak pas ni.skali hangat2 kueh pau

cik anne: hehhe..aku still tertraumatize melihat jahitanku yg ropa gajah itu

pinkytoe said...

mek: lupa lak nakk tambah..ye ke? hmm tak pe..beli mesin biasa-biasa. buleh gak expand ke jahit baju nanti (ceewahhh verangan aku ni)

Ms Lola said...

Beb, ko membakar semangat aku ni. Tp, tp, ko beli kain kat mana?

pinkytoe said...

aku beli kat tempat mek la. tapi mahal gilos la weh.

Anonymous said...

Err.. what is benang Bobbin???? Gila buta mesin jahit aku ni :D

mommyashvin said...

I have Tagged you!

wallpapersdeco said...

Hi have a nice day.. Looking for wallpapers for your house or office? or your friends/relative interested, visit my blog! thanks..

Azurah Anuar said...

pasal bobbin tu, itu pasal i tak beli2 lagi mesin whatsoever.

tatau nak replenish benang

hahhaha

farah225 said...

aku nak belilah!heheehh.sebab mak tangan keras mmg takdak seni lansung nak menjahit.