Wednesday, October 15, 2008

tag tak diundang

Si yan telah membuat tag ini. ahhahaha..walaupun nama aku tarak dalam list invite dia, aku syok sendiri nak buat (walaupun sebelum ni siap declare tak reti nak buat tag). So here is my 'tag' perasan:

1. The age you'll be on your next birthday:
32. Tapi i feel very much like 25 except with 2 extra attachment of temper tantrum kids and 12 kgs heavier..isk isk.

2. Place you want to travel to:
only if the family is by my side ..mcD tepi jalan pun ok. kuangkuangkuang..kenkonon ibu mithali la. But going to Korea would be nice kan (think korean drama yg citer dayang masak-masak tu)

3. Your favorite place:
Tempat sejuk + dingin.(JUGAK!! yang marah ya kak yan)

4. Your favorite food:
Makanan yg sedap.(JUGAK!! tapi aku suka ketam nipah la aku rasa)

5. Your favorite pet:
tak de. AKu bukan animal friendly.

6. Favorite color combination:
red and black and shades of red

7. Favorite piece of clothing:
Sun dress (tapi takleh pakai-camna lak aku nak bf).

8. Your all time favorite song:
Ni aku suka lagu Kump. Febians Untukmu Sayang dengan lagu kumpulan Fatamorgana antara realiti & fantasi.. HIDUP ROCK KAPAK!!

9. Favorite TV show:Criminal Minds kot (tapi i can live without watching them)

10. First name of your significant other/crush:Significant other? Mohd (JUGAK!! Dahnya orang melayu. Standard la nama tu kan)

tapi kalau Crush? hmm.. aku memang ada mega turn on ngan hugh jackson in X-Men, yg berlakon citer gladiator tu sapa? tapi pokoknya aku memang babas syiok kat lelaki yg ala ala hunky begitu.

11. Which town do you live in: Kuala Lumpur - Mukim Batu

12. Your screen name/nickname:pinkylollytoe - dah dekat 10 tahun aku pakai nick ni. jgn taya how i got it, aku pun dah lupa

13. Your first job:hehehhe..kenkonon cecita nak jadik penguam. dapat la kot sekejab

14. Your dream job:
SAHM (JUGAK)

15. One bad habit that you have:Procrastinator (JUGAK) but the list is endless

16. Worst fear:trapped in small dark space -clautraphobic ke ape ke namenya ni.

17: Things you'd like to do before you die:Mengucap and dalam sedar (as opposed mati masa koma)

18. The 1st thing you'll buy if you get $1,000,000: maybe another house for investment. (Pastu aku mampos kena kejar ngan LHDN sebab beli umah cash). tapi seboleh mungkin aku nak aku laki bini idup debt free

19. Your husband/wife:cik ajib sayang (uwaaa kenkawan laki aku mesti jelek baca ni)

Aku tak tag sesapa sebab aku buat ni pun coz aku syok sendiri. haha

2 comments:

cysev3n said...

beb,
itu hunky namanya Russel Crowe.. ngeh ngeh ngeh.. mak pun tangkap cintan tengok dia dalam cerita ittew..

btw, ekhem.. mamat X-Men tu Hugh Jackman la.. Jackson mana plak ni weii..

mamaDhea said...

ekekeke... kiranya ko tlg jwbkan bg pihak aku laa ekk.. sbb aku tak terbuat lg tag ni.. ;P