Wednesday, December 31, 2008

tag fid

Dari Fid (mekasey yea...ada gak orang ingat kat aku huhuhu):

Syarat dan peraturan:
1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini - sah sah ni tak mampu buat. Tak terhasut seramai tu la..cyber frens aku kenkorong je laa
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal - dah tanda dah.tuu atas tu
.4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.
Here goes
1. Aku ni sewel sket. Aku suspek aku ada angin meroyan. Ada masa-masa aku akan mengamuk/moody/ overly sensitif. Ni bukan datang bulan tau. Ni meroyan tak tentu pasal sampai penah rasa nak terjun bangunan. Laki aku tak caya..tapi kenkawan aku yg 2 3 kerat tu tau la kenapa bila kenkadang aku kena di'entertain'kan untuk mengelakkan aku ter-royan.
2. Aku ada masalah untuk meneruskan friendship. Cam korang ni kan..aku mesti ter-eksyen kalau jumpa 1st time. tapi aku memang cenggitu. nak warm up tunjuk true kaler slow sket
3. Aku kalau nervous aku akan cakap non stop. Haaa kalau korang jumpa aku 1st time, aku cakap tak tentu hala ntah apa apa siap cakap omputeh lagi, tu maknanya aku nervous/panic
4. Aku suka menari dan perasan aku ada groove.. hahaha.
5. Aku suka heart-2-heart. Tapi takde orang nak layan aku. huhuh so slalu aku heart-2-heart ngan girlfrens aku yg masih single mingle le. Kekadang kalau girls nite out siap boleh mengupas hati dan perassan character movie/story books tu. ntah apa pekdahnya aku pun tak tau.
6. Aku ada short attention span. If buat MCQ masa sekolah dulu, apa ketikanya aku tak baca soklan pun, aku main tick aje. sampai la la ni.Sebab tu aku gagal PTD test. hahaha
7. Aku suka makan. hahahha..obvious giler la kan. apa maknanya aku bagitau benda ni pun aku tak paham.
8. Aku jumpa laki aku masa aku part-time tunggu SPM result. hahahha...dah naik muak dah dia tengok muka aku-aku rasa.
9. Aku suka kawan ngan korang. ececece..walaupun sememangnya aku tak sangat melayan gathering jumpa jumpa party dan sebagainya, gamaknya kalau keta korang rosak depan umah aku dan aku ada umah, boleh la call aku naik umah aku minum air.
10. Aku ada very high self esteem. Aku perasan aku cantek, aku kurus, aku pandai aku la segala-galanya. Tapi sebenarnya la kan, aku rasa aku ni ada very low self esteem. So in order to present myself in public, aku kena la meng-high-kan self esteem aku. make sense tak aku cakap ni?
11. Aku sangat sangat sangat sayang bapak aku. walaupun..ni tak yah citer kat sini la kan.
12. Aku sangat independent. kalau saya ambik rm laki saya pun, saya rasa nak bayar balik. hampeh betul aku ni..Untung ko laki!!
13. Aku malu nak sebut pekerjaan aku dan malu kalau orang cakap ko kan..ehem ehem. ?
14. Aku hanya ada 2 pairs jeans yg aku pakai sekali setahun agaknya sebab suami saya tak suka saya pakai jeans.
15. Aku memang tak suka ber sporting. tapi laki saya sangatlah sporty orangnya. sampaikan dia membelikan saya 3 pasang kasut sport yg berjenama. apa kah maknanya aku ada sampai 3 sneakers tapi tak memakai jeans? paham dak
16.Aku suka projects. Ni aku mentafsirkan sebagai attempt aku untuk curb meroyan aku. So if im busy aku tak melayan perasaan meroyan sangat. ritu aku giler baking. pastu giler manik, la ni tengah giler tudung DIY.

Wokey..sudah cukup kan 16?

Fid..aku raihan yang apa? hehehhehehh ngengada nye haku ini.

4 comments:

knv said...

no. 11 tu pun kita sama la beb. hahaha.. takleh cite kat sini jugak.

Anonymous said...

cik pink,
aku bangkang no 12! harus ko belajaq terima kenyataan yg duit laki duit ko juga nyahss! kah kah kah...--->berapi tak batu haku nyah??! ihiks

knv said...

i second the motion!

pinkytoe said...

kak non oi..pesalnye aku tak leh masuk rumaharina...alalalla...include le aku oi..tak meriahla hari hari ku kini..huhuhu