Thursday, March 12, 2009

entry kasut

aku yg tak tahu menahu apa-apa (selepas bloghopping 1 -2 blogs) pun nak letak gak pic kasut aku. Mak memang antu kasut ok. apa ke faedahnya aku pun tak tau.

ni ya lah hasil pengiraian kad kredit yg terbaru...

sesungguhnnya aku CHENTA ngan kasut aku ni..tapi apakan daya...terbesar sket yg langsung tak leh pakai. aku agak if aku belasah gak bedal, jatuh terpelot confirm masuk spital. telah aku qeqahkan dengan rega rm85 kat kenkawan. murah kan? terperanjot berok la kasut cenggini murah gitu. kat kl takde nye nak dapat rega camtu.



yang sandal looking ni aku suka gak. tapi sebab aku ni ala ala sembam terlebih daging gitu, hmmm tengah mengconsider kan untuk me - let - go kan yg ni jugak.
kat rumah tu 9West aku masih lagi terperok. Baru pakai sekali.
kasut bandung ada 2 pasang belum pakai.
croc ada 2 pasang terpeleot kat tepi.
itu tak masuk kasut ntah apa-apa yg beli on whims.
apa cerita la weh? sangap betul la aku ni.

5 comments:

Erna said...

hehehe... aku kalau kasut yang terperuk tu, sebbelum laki aku bersuara aku akan buat2 keluarkan..pakai la pergi kedai kejap..hikhik..pehtu kalau sakit betul2 tunjuk kesan 'sakit ni pakai kasut ni' :P
supaya kalau dia tengok kasut tak berpakai takde la dia bising kihkih

MN said...

uish..tinggi nyah kasut mu!

Anonymous said...

rajinnya kumpul kasut.... terernya pkai kasut tinggi2...

pinkytoe said...

hahaha...aku ni si katik yg perasan nak jadik supermodel. kuang kuang kuang, so kena guna external assistance la nak bagik nampak vogue. Tapi kasut aku yg 1st tu memang aku pun tak leh jalan noxs. 4.5 cm tu heel nye

mamaorg said...

wei bukan dari jaman dolu2 ke ko mmg suka kasut tinggi..aku igt lagi yg ko ada kasut yg tumitnya tinggi nak dekat sejengkal masa kat nsi dulu..

aku pun skrg ni pakai flatshoe je..kaki lenguh