Tuesday, April 7, 2009

OU JADIK KE OIIII

Kepada korang korang semua ...aku seperti biasa dah tertinggal kapal membaca cik lola nyer post bertajuk kuang-kuang-kuang..

sementelaah dengan itu, sila la anggap ini invitation untuk melepak ke OU.

Kalau betul korang nak mai..aku pun cam Cik Noba..WAJIB AMBIK HALF DAY. (cuma tak pasti application diluluskan).

Cumanya kerana status aku yg kejab ada kejab takde, sila la sapa sapa mengoffer kan diri untuk jadik organiser. Mak memang tak daya..nanti buat sakit ati orang je organiser cap ayam.

Lola oi...sila la offer...iskk isk iskk..(mati kena sembelih aku ni)

5 comments:

Ms Lola said...

KO ni... aku leh organise... tp tak semestinya aku adalah nanti :P

knv said...

lola memang patut. pasal dia brutal!

:P

oh adikku lola!

kahkahkah!

knv said...

aiseh aku rasa aku takleh kot this week.

sayuuuuuppppppp je nak OU tuh!

serius ke jadik korang nih?

mamaDhea said...

hehe.. jadik laa jadik laa.. nanti blg tumpang baca kegamatan geder2 kat OU tuh.. ahaks!

raihan, klu aku ada kat sana kompem aku pegi.. kahkahkah!

Ms Lola said...

Nyah, aku ni, esok full day meeting. Khamis kena pi site, so jumaat tu,.. aku rasa aku tak leh half day lah pasal nak settlekan keja tertunggak. Kalau tak half day, jd cam hari tu lah, anti climax.

Hari Sabtu bebila ko tamau ke? Moms' day out gitu