Friday, May 15, 2009

Kena menyesal ke?

Tidak lama lagi anniversary saya yg ke - 5

Hari tu, adalah aku dok jek jek laki den tu pasal i-pod. hehhe..kenkonon nak la iphone tu untuk hadiah aku.. laki aku diam je

past aku jek jek pulak N-Series...hehheh...manala tau..kot dapek kalau budgetnye aku kurang kan..still dia diam. tapi dia sok sek la pasal rega hp itu hp ini dalam N-Series tu. Maknanya, dia recki la kan..


pastu semalam aku cakap aku nak sunglasses yg ada power. Kenkonon nak pakai spek mata itam. Mak yg rabun ni wajib la kena bagi power kan lens tu. sah sah aestik aku tinggi tak leh pakai lens. Laki aku angguk angguk tanya berapa rm? aku cakap rm600 jeee...

Wahh...boleh ko percaya? laki aku dan dan cakap nanti dia bagi duit..

adakah ini bermakna budget spek aku sangat rendah dibandingkan dengan apa yg telah dia plan yang membuatkan dia agree dengan serta merta??

uWaaa...aku rasa cam aku nak kena menyesal aje mintak spek!!!!!!!

13 comments:

Ms Lola said...

eh, ok le tu babe. spek hitam ada power adalah benda must have. aku pakai itu je pi travel mana2. koser nak pakai contacts

Harrafyelza said...

wahahhahaha..pdn muka ko...

Erna said...

takpe beb..amik je dulu. Nanti mintak lagi hehehe
satgi hang increase tetiba tak dapat plak..baik secure yg dah confirm dpt ni dulu :P

MS said...

stjuk, amik lu nati pelan2 minta lagik

cysev3n said...

pelan2 kayuh nyah.. ha ha ha.. buatnya tau2 selain spek, dia sendiri readykan benda lain.. eh, aku plak bagi harapan..

Fid said...

cuba lg tahun depan!!!

tapikan lakiku kata dia berangan nak bELIKAN aku iPhone..kurun bila tak tau laaa

MN said...

ambil dulu...hahaha!
nanti jek lain pulak...
oh keji sunggu pesanan ku ini. :P

knv said...

so dah dapat ke belum? jgn lupa tepek sini ekk!

hihihihihi

:P

pinkytoe said...

hehhe..hampeh korang...semua syaitoonnnnn...sabar je la aku. tak dapat lagi la. Aku ni iye iye je mintak kat laki aku..tak sedar diri kena balas balik.huhuhu duit tarak ni..nampak gaya bagi kad aje la tahun ni. hahahha

Anonymous said...

kahkahkah..sapa suruh lu under estimate laki lu awai2 sgt beb?? ittew padah namanyer...btw, spt nasihat yg lelain...amek ja la dulu...kang melopong lagi haru beb..ngehehehe
jgn lupa tepeks ya! :)

pinkytoe said...

hahaha..aku telah berjaya pada option no. 2. heheheh nasib baik aku..tapi apa kata aku pun rabak sebab bagi dia lappy? huhuhuhu...

Crazee Choc's said...

wow! aku bernagan juga nak ada spek hitam yg ada power.... aku tak leh pakai lense.... mata cepat kering...pas tu pedih.

nanti tayang kat aku na hang punya spek hitam ada power!

Unknown said...

tak dapat N series, dapat E series pun jadi la kan. heheheh