Tuesday, May 27, 2008

Aku yang gersang

Have you ever felt lonely and isolated eventhough you are surrounded with laughter?

Have you ever felt so tired eventhough you have been doing nothing?

Have you ever felt so unloved?



Aku kadang-kadang rasa that feelings. Ni aku namakan penyakit angin meroyan aka penyakit nak datang bulan aka penyakit nak carik penyakit.



Aku rasa kan, aku ni manusia yang tak boleh hilang momentum. Kalau tetiba je aku cam loose grip on my surrounding, aku akan dapat penyakit ni.



Lately ni kan aku banyak kerja...so time dok sorang sorang dalam keta or sorang sorang sementara nak pejam mata tu..mesti aku diserang penyakit ni.

Penyakit ni basically membuatkan aku rasa nak tinggalkan semua. Drop everything and dissappear. Secretly aku rasa aku sememangnya ada penyakit mental. But then again, ada ke orang sakit otak ngaku dia mental? hmmm...


p/s : as and when this post is published, i aku dah sane balik.

1 comment:

knv said...

ya allah,
lately ni itulah yang aku rasa. nak drop everything and make myself disappear.

aku bosan sehh ngan kerja!